Sidor

2012-02-10

Loud and Proud: Skrämma ner dem i brygga totalt

Jag vet inte riktigt hur det gick till, men imorgon ska lilla jag spendera hela dagen och kvällen och natten med närmare 200 troligtvis galna kvinnor i Malmö. Människor i klänningar vars namn jag inte kan uttala, som kan en massa om stylingprodukter och gillar lyxiga påslakansfabrikat och har varit på lokal med främmande människor mer än tre gånger de senaste tio åren.

Jag tror att det kommer att bli förbaskat kul och ufo har jag känt mig som förr. Och har jag tur så får jag klämma lite på Björn Ranelid för han ska minsann också dit. Fast han är lite mer av ett dragplåster än vad jag är. Jag är mer ett vanligt plåster. På min syster.

Håller tummarna för att vinterstormarna ska höra mina böner och lägga sig platta på åkern under de fyra timmarna som jag ska racerköra genom landet. Och för att skrämma ner dem i brygga totalt så ska jag spela något riktigt ösigt och somrigt för dem. Vi drar till Malmö baby!




ps: Loud and Proud är en återkommande rubrik med alltifrån sångvänliga skämslåtar 
till inspirerande  mästerverk. Du hittar alla under etiketten Loud and Proud.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,